Ouderdom van Shadows Lyrics Ons het nooit het dit gesien kom Pride kom voor ons val Ons het nooit die waarskuwing begrawe diep binne ons almal Die ouderdom van skadu begin (Reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (Die ouderdom van skadu begin) geluister die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) Ons onblusbaar dors na kennis Ons drang om te verander en te groei ons behoefte om die nasie / uitwissing Made brei verloor ons opstaan uit die dieptes onder die ouderdom van skadu begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van skadu begin) die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan om te verloor meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) nie meer aggressie (nie meer inisiatief) Jy hoef nie meer onderdruk (geen emosies meer) nie meer reseksie (nie meer van al die gevoelens wat ons harte gevorm en het ons wie ons is) geen meer besittings (nie meer verdag) nie meer obsessies (nie meer sensasie) nie meer depressie (nie meer van al die passies wat ons harte gevorm en het ons wie ons is) tyd (tyd, tyd), maar 'n deurgang ( 'n deurgang, 'n gang) die begin van die einde (van die einde) 'n einde wat nooit was (was, was, was) tyd (tyd, tyd), maar 'n kurwe in die ruimte (kurwe in die ruimte, kurwe in) ons is vir ewig (ons is vir ewig ons is vir ewig)) Ewige gevangenes in die tyd (in die tyd, in die tyd) is ons vir ewig (ons is vir ewig) gevang in ons koue traagheid Verlange, hoop en wag, want niemand. Forever ons, vir ewig leer ons vir ewig ons leef 'n leuen, vir ewig slaap deur en tot in ewigheid ons vlug, (vir ewig ons vlug) vir ewig ons, vir ewig is, maar ons drome vir ewig is, maar 'n gil en vir ewig ons probeer altyd ons sterwe, die spel van lewe vir almal vir die lewe besit, nie genoeg Verlange, hoop en wag, want niemand Nooit genoeg zero (een) een (nul) een (nul) nul (zero) nul (een) een (nul) nul (een) nul (een) nul (een) een (nul) een (een) nul (zero) nul (een) een (een) nul (zero) nul (zero) zero (een) een (nul) een (nul) nul (zero ) nul (een) een (nul) nul (een) nul (een) nul (een) een (nul) een (een) nul (zero) nul (een) een (een) nul (zero) nul (zero) af (op) op (af) af (op) op (af) af (op) op (af) op (oor) op (oor) af (op) op (oor) af (af) op (oor) af (op ) op (af) af (op) af (op) af (op) op (oor) af (op) op (af) af (op) op (af) af (op) af (op) af (op) op (op) af (af) op (af) nie (ja) ja (ja) nie (geen) ja (ja) nie (ja) ja (geen) ja (ja) ja (ja) nie (ja) ja (ja ) nee (geen) ja (ja) nie (ja) ja (ja) nie (geen) ja (ja) nie (ja) ja (geen) ja (ja) ja (ja) nie (ja) ja (ja) nie (geen) ja (ja) Forever probeer ons, vir ewig sterf ons, vir ewig, vir ewig vir ewig probeer ons, vir ewig sterf ons, vir ewig, vir ewig vir ewig bind ons, vir ewig sterf ons, vir ewig, ewig Verlange, hoop en wag, want niemand geen meer aggressie (nie meer inisiatief) Jy hoef nie meer onderdruk (geen emosies meer) nie meer reseksie (nie meer van al die gevoelens wat ons harte gevorm en het ons wie ons is) Jy hoef nie meer besittings (nie meer verdag) nie meer obsessies (nie meer sensasies) nie meer depressie (nie meer van al die passies wat ons harte gevorm en het ons wie ons is die ouderdom van skadu begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van skadu begin) die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) die ouderdom van skadu begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van verloor skadu begin) die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) Ons het nooit die waarskuwing begrawe diep binne ons allWe nooit gesien geluister eerskomende Pride kom verloor voordat ons val ons het nooit die waarskuwing begrawe diep binne ons almal die ouderdom van skadu begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van skadu begin) die ouderdom van Shadows begin geluister (Ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) Ons onblusbaar dors na kennis Ons drang om te verander en te groei ons behoefte om die nasie te brei verloor / uitwissing het ons opstaan uit die dieptes onder die ouderdom van skadu het begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van skadu begin) die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen verloor (die ouderdom van Shadows begin ) nie meer aggressie (nie meer inisiatief) Jy hoef nie meer onderdruk (geen emosies meer) nie meer reseksie (nie meer van al die gevoelens wat ons harte gevorm en het ons wie ons is) Jy hoef nie meer besittings (nie meer verdag) nie meer obsessies ( Jy hoef nie meer sensasie) nie meer depressie (nie meer van al die passies wat ons harte gevorm en het ons wie ons is) tyd (tyd, tyd), maar 'n deurgang ( 'n deurgang, 'n deurgang) die begin van die einde (van die einde ) 'n einde wat nooit was (was, was, was) tyd (tyd, tyd), maar 'n kurwe in die ruimte (kurwe in die ruimte, kurwe in) ons is vir ewig (ons is vir ewig, is ons vir ewig)) Ewige gevangenes in die tyd ( in die tyd, in die tyd) is ons vir ewig (ons is vir ewig) gevang in ons koue traagheid Verlange, hoop en wag, want niemand. Forever ons, vir ewig leer ons vir ewig ons leef 'n leuen, vir ewig slaap deur en tot in ewigheid ons vlug, (vir ewig ons vlug) vir ewig ons, vir ewig is, maar ons drome vir ewig is, maar 'n gil en vir ewig ons probeer altyd ons sterwe, die spel van lewe vir almal vir die lewe besit, nie genoeg Verlange, hoop en wag, want niemand Nooit genoeg zero (een) een (nul) een (nul) nul (zero) nul (een) een (nul) nul (een) nul (een) nul (een) een (nul) een (een) nul (zero) nul (een) een (een) nul (zero) nul (zero) zero (een) een (nul) een (nul) nul (zero ) nul (een) een (nul) nul (een) nul (een) nul (een) een (nul) een (een) nul (zero) nul (een) een (een) nul (zero) nul (zero) af (op) op (af) af (op) op (af) af (op) op (af) op (oor) op (oor) af (op) op (oor) af (af) op (oor) af (op ) op (af) af (op) af (op) af (op) op (oor) af (op) op (af) af (op) op (af) af (op) af (op) af (op) op (op) af (af) op (af) nie (ja) ja (ja) nie (geen) ja (ja) nie (ja) ja (geen) ja (ja) ja (ja) nie (ja) ja (ja ) nee (geen) ja (ja) nie (ja) ja (ja) nie (geen) ja (ja) nie (ja) ja (geen) ja (ja) ja (ja) nie (ja) ja (ja) nie (geen) ja (ja) Forever probeer ons, vir ewig sterf ons, vir ewig, vir ewig vir ewig probeer ons, vir ewig sterf ons, vir ewig, vir ewig vir ewig bind ons, vir ewig sterf ons, vir ewig, ewig Verlange, hoop en wag, want niemand geen meer aggressie (nie meer inisiatief) Jy hoef nie meer onderdruk (geen emosies meer) nie meer reseksie (nie meer van al die gevoelens wat ons harte gevorm en het ons wie ons is) Jy hoef nie meer besittings (nie meer verdag) nie meer obsessies (nie meer sensasies) nie meer depressie (nie meer van al die passies wat ons harte gevorm en het ons wie ons is die ouderdom van skadu begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van skadu begin) die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) die ouderdom van skadu begin (reuse masjiene uitdelg die son) Bevrore grond raak bekend (die ouderdom van verloor skadu begin) die ouderdom van Shadows begin (ek sal nie aanvaar wat weve geword) Ons staan op meer as weve gewen (die ouderdom van Shadows begin) Ons het nooit die waarskuwing begrawe diep binne ons geluister verloor al ouderdom van Shadows LyricsMusic / Ayreon Welkom. Jy het die kraniale vistas van psychogenesis geloop. Dit is die plek van geen-time en geen ruimte. Moenie bang wees nie. Ayreon is 'n reeks van sci-fi / fantasie Rock Opera albums deur die Nederlandse musikant Arjen Anthony Lucassen. Die musiek is hoofsaaklik 'n kombinasie van folk beïnvloed Progressiewe Rock en progressiewe metal. maar baie ander genres verteenwoordig. 'N Sleutelelement van Ayreons klank is die gebruik van baie gaste musikante en sangers - 01011001. byvoorbeeld, het 17 sangers, insluitende Lucassen homself. Hoewel elke album het sy eie konsep of plot, is die stories al verbind, as in soms vreemde maniere. (Die moontlike uitsondering is Werklike Fantasie. Wat liedjies wat gebaseer is op 'n paar verskillende stories en nie die geval het blyk te wees wat verband hou met die ander albums, hoewel dit kan aangevoer word elemente van vreemdeling Binne gebruik in die menslike vergelyking. En Terug op Aarde het 'n paar konsepte wat later gebruik word in 01.011.001.) As gevolg van die Mind Skroef aard van die reeks, dit is moeilik om die plot sonder weggee groot verwoesters vir die verskillende albums beskryf. Na 'n minderjarige Hype speling om 01011001, Arjen besluit om op te hou om Ayreon albums, die vrystelling van verlore in die Nuwe Real. saam met hom as die enigste sangeres. Dan, in 2013, het hy hierdie YouTube video, wat verklaar dat Ayreon terug sou kom. albiet met 'n ander storielyn. Vergelyk en kontrasteer Avant. Discography: Van die eerste storielyn: 1995 - Die Finale Medley 1996 - Werklike Fantasie 1998 - In die Electric Castle 2000 - Universal Migrator Deel I: Die Droom Sequencer 2000 - Universal Migrator Deel II: Vlug van die Migrator 2004 - Die Menslike Vergelyking 2008 - 01011001 van die tweede storielyn: 2013 - die teorie van alles Kenmerkende gas sangers insluit: Let wel: As gevolg van die aard van die reeks, is dit moeilik om die trope bespreek sonder om groot verwoesters. Aan diegene wat nuut is tot die reeks wat jy is gewaarsku. Ayreon sluit voorbeelde van die volgende trope Aan die einde. Die Universele Migrator Antieke Ruimtevaarders Enigiemand kan sterf. Die Kasteel Electric. Inderdaad, 'n paar te sterwe. Arc woorde. Uit die teorie van alles. 'N toekoms te bou / 'n rol te vervul / iets te gee / 'n rede om te leef Artefact titel. Ayreon was die hoofkarakter in die eerste album, en die droom Sequencer. Artistic License Sterrekunde: Alpha Pegasi is nie in M31. Met betrekking tot Alpha Pegasi, kan hulle veronderstel is om te sê Alpha Andromedae, aangesien hulle verwys na Sirrah, wat is 'n ander naam vir die ster. M31 is ook bekend as Andromeda. Dan weer, verwarrend, verwys hulle na Sirrah in Alpha Pegasi, wat die indruk wat hulle dink Alpha Pegasi is 'n konstellasie gee. Dit kan aanvaar word dat die komete is geraak deur die krag wat aan die Forevers, al is die rede waarom hulle selfs nodig dit as dit die geval is 'n raaisel. As 'n draer / voertuig, waarskynlik. Vaar op na 'n hoër vlak van bestaan. Die laaste man lewe, moontlik die Forevers. Skrywer op die regte pad. Sommige fan teorieë het dit dat mnr L veronderstel is om Arjen Lucassen homself wees, veral omdat hulle dieselfde laaste aanvanklike (en mnr L gespeel word deur Arjen Lucassen in die een liedjie wat hy verskyn in). Geneem 'n stap verder deur 'n latere solo-album wat hoewel nie tegnies 'n Ayreon album, het baie knik om dit en weer gekyk na mnr L Big Brother kyk. Die E-polisie. Tweetalige Bonus. As jy binêre tel as 'n taal, in elk geval. Die titel van die mees onlangse album is 01011001. wat kaarte tot 89 in desimale getalle. 89 is ASCII-kode vir Y - die naam van die planeet wat die Forevers voortleef. Ook die lied Ouderdom van Shadows / We Are Forever het 'n paar verse van binêre of pseudo-binêre (stemme sing nul, een, nul af, op, af nie, ja, geen). Die verse onderskeidelik vertaal na Hulp, vir ewig en SOS SOS. Bittersoet einde. die einde van Flight van die Migrator. Die laaste mens sterf alleen in die Dream Sequencer. In sy laaste oomblikke, Forever praat met hom in sy gedagtes en vertel hom dat sy siel die nuwe Migrator sal word en versprei die lewe aan ander wêrelde in die heelal. Aan die einde van die teorie van alles die Prodigy uiteindelik los die teorie, maar gly in 'n katatoniese toestand en sy pa is dood. Blinde Siener. Ayreon Clarkes Derde Wet Wolk Koekoek Lander. Die Hippie Kleurvolle Song. Die Hippies deel in die oorkant van die Rainbow Bridge. Konsep Album. Almal van hulle. Kontinuïteit Nod Skepper afbreek. Na Arjen sy sintuie van smaak en reuk verloor, die arme man het weggetrek na 'n depressie vir 'n geruime tyd. Sien donkerder en edgier. Kubernetika Eet jou siel. Die Forevers Donker Reprise. One Small Step. Soos ek lê hier in hierdie koue tenk. Donkerder en edgier. Die Ayreon albums was dof van kleur om mee te begin, maar theyve is om progressief GRIMMER in toon sedert Universal Migrator. Aan die ander kant, sien Ligter en sagter. Ontvolking bom. Aan die einde van 01011001 Verdwyn Pa. Mes pa in die menslike vergelyking die Koloniste pa in Universal Migrator Downer einde. Die mense wat bitter Arent. Gedryf tot selfmoord. Die Vader in die Teorie van Alles Vroeë paaiement Weird Ness. Hoewel goeie albums in hul eie reg, Die Finale Medley en Werklike Fantasie is 'n bietjie vreemd om later op te luister. Die musiek is sagter en meer elektroniese as ander albums, die produksies 'n bietjie onder sy latere werke, en hul merkbaar korter as die dubbele albums hed later bekend word vir. Die Einde van die Wêreld soos ons dit ken Epic Rocking Fanservice. Universal Migrator Deel 2: Vlug van die Migrator is besonder Fanservice vir diegene wat lief vir power metal, soos baie bekende metaal sangers (Timo Kotipelto, Fabio Lione en Bruce Dickinson in die besonder) leen stem aan dié album. (Ironies genoeg, Arjen het op rekord gesê dit was sy minste gunsteling album.) Fish Mense. die Forevers Fling 'n lig in die toekoms. In die eerste plek het hulle probeer om 'n ligte veeg in die verlede. en wanneer daardie geval is werk, die Migrator word die lig Funksionele Magic. Merlin, die Stonehenge Druïde. Genre Shift. Die Teorie van Alles verskuif weg van die Mind Skroef Wetenskap Fantasie temas, wat meer van 'n sielkundige drama gegrond op die werklikheid. Ghost in die masjien. My in die mens se vergelyking. Ham-tot-Ham bestry: Algemene. Maar vir 'n besonder ongelooflike voorbeeld, kyk na die vier-rigting nabygeveg tussen Tom Eglund, Steve Lee, Daniel Gildenlow en Jorn Lande vanaf 03:00 in die vyfde uitwissing. Mike Baker teen Devin Townsend in Dag Sestien: Loser Die Barbarian (Jay van Feggelen) en die Highlander (Fish) in die besluit Tree, pragtig sing oor watter een van hulle is 'n beter vegter. Swaar Mithril. Theyre Wetenskaplik / fantasie. Die mens is die Real Monsters. Ons het vir hulle drome, en wat het hulle droom ek net wil wees Normale. Ayreon in die liedjie Natures Dans. Sy verstaanbaar. Ingevoerde uitheemse Phlebotinum. die droom Sequencer en die masjinerie wat gebruik word in die Finale Medley. Die All About Me. Die barbaarse o so baie. Karma Houdini. Die mededinger op die teorie van alles. Groot Ham: Beide Bruce Dickinson en Jay van Feggelen (die Barbarians) na vore kom. Bruce het selfs die lyn Laat my lig Steve Lee op 01011001 kom by te omgee. Die ouderdom van SHAAADOWS het beguuun. Veral ironies omdat hes veronderstel is om te speel 'n karakter nie in staat gevoel emosies. Ayreon bied die ideale arena vir die whos wat van prog metal meeding om uit-ham mekaar. Ligter en sagter. Verlore in die Nuwe Real om die vreugde van baie aanhangers. Die Teorie van Alles. in vergelyking met die vorige Ayreon album 01.011.001. Ludd reg Mad Oracle. Ayreon en mnr L. Magic van Tegnologie. die droom Sequencer en die Electric Castle. Miskien Magic, Miskien alledaags nie. Het die Prodigys vader terugkom soos 'n spook om sy seun te help, of was hy 'n newe-effek van die middels wat die Prodigy is neem. Metal skree. Toon af en toe, byvoorbeeld op Loser van The Human vergelyking. Mind Skroef. Pretty much alles. Neoklassieke punk Zydeco Rockabilly. Folk progressiewe rock pop neoklassieke metaal. Musicalis interruptus. Op die menslike vergelyking. Dag Twintig: Konfrontasie is onderbreek deur 'n Forever. Nie net 'n Forever. Die Forever van die Sterre - dieselfde een wat in, in die Electric Castle. Mite Arc. Hoewel die albums alleen te staan vir die grootste deel, elke bly die raaisel van die Forevers en die einde van die wêreld geprofeteer deur Ayreon. Nie so verskillend. Die Vader en die Prodigy uit die teorie van alles Vader: Ek is gedryf en blindes, nie so anders as jouself buite orde. Luister na die albums buite werking gewoond enigiets te buit. Luister na die storielyn van begin tot einde, maar vereis 'n paar draai rondom tussen die albums. Die tydlyn van gebeure in die Ayreon heelal beskryf op 'n plakkaat 9674 dat die tydlyn opstel gekom. Met dit in gedagte, die chronologiese volgorde van die albums en liedjies gaan iets soos hierdie: Die eerste skyf van 01011001 (uitgesluit Verbind die kolletjies en Web of Lies), Die Vyfde Uitwissing, wakker drome, onnatuurlike seleksie, verbind die kolletjies, en Web van Lies in die Electric Castle die waarheid is in hier, River of Time, en EMC2 van 01.011.001 die Finale Medley die Sesde Uitwissing van 01.011.001 die Human Equation Universal Migrator Deel I: die Droom Sequencer Universal Migrator Deel II: vlug van die Migrator Epiloog: die Memory Bly uit Tydlyn Phlebotinum vermoor die dinosourusse. Soos die sorgelose trajek van 'n kind se verlore meteoriet Reïnkarnasie. Ayreon Hippie L kolonis Universal Migrator Elizabeth I, onder andere progressiewe metal Rivals span saam. Die mededinger en die Prodigy saamwerk. The Prodigy en sy Vader in die deurbraak. Rock Opera Romantiek Versus Verligting. Stewig op die Romantiek kant. 01011001 is veral anvilicious hieroor, maar die boodskap teenwoordig op ander Ayreon liedjies en albums te word. Running Gag. die talle maniere waarop Arjen het gekom met sy broer nie bedank. Landskap Porn. Te danke aan die gehalte van die musiek, die meeste albums het hierdie in 'n mate, maar deel 1 van die Universele Migrator so atmosferiese sy moeilik om nie te dink wat die liedjies beskryf. Schmuck aas. Die Golden Gate. Sopraan en gruis. Vloer Janssen en Jonas Renske in 01.011.001. die Indiese en die dood in Into the Electric Castle Die Stoner. Hippie. Voldoende gevorderde vreemdelinge. Die Forevers. Titel Drop - 01011001 het 'n titel Drop van die vorige album (amper) in die Sesde Uitwissing: Ons moet hierdie menslike vergelyking op te los. Voices kan ook gehoor word chanting 0. 1. 0. 1. in Ouderdom van Shadows / We Are Forever op dieselfde album. Werklike Fantasie het twee titel druppels beide in werklike Fantasie en aan die begin van Bo en behalwe die Laaste horison. Die Finale Medley en die Universele Migrator het ook Titel druppels in hulle. Maar as jy mooi luister, (of lees die lyrics,) sal jy vind dat hulle nie uitspel die titel (01011001, of Y), maar eerder die woord hulp in ASCII binêre kode. Die af / op 'n deel spelling is vir ewig waarskynlik 'n beter voorbeeld. Die Groot Offscreen Oorlog. Derde Wêreldoorlog. Maar ons kry 'n baie kort blik op wat waarskynlik een van die laaste gevegte in die inleiding van 2084. Touched by Vorlons. L ongekanselleerde. Om die vreugde van baie aanhangers. Ongelukkig Medium. Ayreon en mnr L. Onrealistiese swart gat. Wel, yeah8212its sing die Derde Wêreldoorlog. Indexes. His donkerste Space Opera - 99 Ek sal hier wees eerlik. Ive verwaarloos Arjen en sy werke vir 'n rukkie. Hy het dadelik my gefassineer met die finale Medley wat nogal verbasend kom van iemand wat ek net herinner aan sy sleezy wieg tagtigerjare dae met wraak was. Werklike Fantasie was 'n ordentlike opvolg (Abbey van Synn alleen is die moeite werd) maar in die Electric Castle sy werklik blink oomblik. Derde keer was die sjarme en hy het regtig die hang van dit met 'n wonderlike cast van costuumstof sangers. En dan verloor ek spoor wanneer die Universele Migrator uitgekom. Dit is net didnt gryp my en veral die Dickinson dele, waaruit ek baie verwag het, was kronkel. Daar was iets daar ontbreek wat is moeilik om te identifiseer. Werk met 'n baie sangers is lastig. Dit maak nie alles outomaties groot te maak. Die koor het om die storie, die samestelling en, natuurlik, die interaksie met ander sangers pas. Dit isnt net 'n kwessie van 'n eenvoudige kopie-plak om 'n ruimte opera wat werk vry te stel. Die chemie het om daar te wees. Vinnig uit na 2008 01011001, betekenis Y. n album genaamd Hoekom en dikwels insluitend liedjies met uitsterwing in die titel of beskrywing. Dit het gevoel donker. Donkerte, griezel. Wat in werklikheid maak hierdie album beter as die vorige twee is dat selfs die nie-metaal dele, dikwels as gevolg van hul elektroniese prestasie, het 'n sekere Pink Floyd gaan Depeche Mode atmosfeer wat bydra tot die melancholiese atmosfeer van die konsep. Probeer net wakker drome wat elektroniese melancholiese pop perfeksie. Die kombinasie van Jonas Renske en Anneke van Giersbergen skyn regtig hier en vir my dit is die twee sangers en bygevoeg die meeste van die atmosfeer om die album. Ive nooit geluister na veel Katatonia maar nadat hy 01011001 moet ek eerlik erken dat ek dit sal doen in die nabye toekoms, aangesien sy stem, timbre en algemene skugter melancholiese creepiness werklik vir my op 01011001. Die blote toeval dat hierdie gunsteling Ayreon album funksies van Giersbergen net soos my ander gunsteling een, Die Electric Castle. Maar sy seker soos die hel altyd net voeg meer na my smaak as ander (Nederlandse) vroulike sangers, wat, by the way, ook 'n positiewe verras my op hierdie album, want ek gewoonlik bands ignoreer soos After Forever. Ook die groep sanger gestel in presies wanneer en waar hulle is nodig. Die maak van die album bereik perfeksie op 'n vlak nie vroeër bereik deur Ayreon. Soms genie isnt genoeg en 'n mens moet toeval / buite omstandighede om maksimum doeltreffendheid te bereik. En aangesien die materiaal is pretty damn perfek nie, maar ook die keuse van die sanger was sy beste tot dusver, alles in plek val en nie die geval voel soos 'n projek, maar 'n ware entiteit op sy eie. Voeg daarby die feit dat mnr. Lucassen gaan deur 'n moeilike tydperk in sy lewe, wat pynlik of nie, maak die depressie, pyn en vrees klank baie meer werklik as op vorige vrystellings. Natuurlik is dit nie al donker klank, sedert sy 'n Ayreon album na alles, byvoorbeeld op die Jethro Tull vergader Blind Guardian volksliedjie River van tyd, maar melancholie skyn deur pretty much alles hier. Moenie verwag dat 'n woede-album in die swart metaal sin van die woord. Die somber en hartseer. Nie alles kan beskryf word as 'n great song op die album. Maar 'n storie soos dit is meer as 'n versameling van liedjies. Dikwels is 'n Recitativo nodig of 'n gedeelte van die album nie fokus op basiese strukture, maar suiwer storievertelling wat in Ayreons geval gaan dikwels gepaard met sound. So diegene op soek na 'n sterk liedjies sal goed doen om 'n album soos dit alleen of eers die eerste leer die basiese beginsels van opera, rockopera en sound in die algemeen te verlaat as hulle is 'n 102 minute ruimte opera ervaring Honestly geniet, na die luister na hierdie album vir 'n paar dae in 'n ry, het ek probeer om te speel Universal Migrator en Human vergelyking en hulle werklik te kort skiet in vergelyking die donker doeltreffendheid van 01011001. Watter beteken nie hulle is sleg nie, maar Arjen Lucassen oortref homself op 01011001. Ek verstaan thisll die laaste album onder wees die Ayreon naam vir 'n rukkie (of dalk vir ewig) en ek kan nie dink hoe iets in die toekoms, met die naam Ayreon daarop kan kom naby aan hierdie. En toe hy sien hoe Arjen Lucassens persoonlike lewe gaan deur 'n moeilike tydperk, wat hy daarop aanspraak gemaak by die atmosfeer, ek hoop hy gewoond 'n album soos hierdie meer vry, ooit. Nog 'n groot Ayreon release - 96 Vir my is die Menslike vergelyking is een van die beste albums ooit gemaak en beslis die vrylating wat my val hoof oor genees in liefde met Arjen Lucassen se musiek. Daarom het ek werklik 'n hoë verwagtinge wanneer 01011001 uitgekom. Maar die eerste indruk was nie wat ek glad gehoop het nie. Vir een, die titel suig uiterste kak en die dekking kuns is pretensieus op sy beste. Gelukkig is dit so gebeur dat dit 'n diamant in die kraag, want agter die lelike buite dit lê 'n ware skat. Daar is baie redes waarom ek vind hierdie album 'n meesterstuk wees. In die eerste plek is dit uitgevoer word deur die sterkste line-up ooit gesien op 'n metaal album, tweedens die lied materiaal is suiwer grootsheid en derdens het dit die suiwerste en mees wonderlike produksie. Toe ek die eerste keer die line-up ondersoek was ek baie bly om name soos Hansi Krsch (Blind Guardian), Tom S. Englund (Evergrey) en Daniel Gildenlv (Pyn van Verlossing) wat al groot sangers is, maar die ongetwyfeld die beste werf in te kry my boek is my eie persoonlike gunsteling Anneke van Giersbergen (ex - The Gathering) wat heeltemal besit hierdie album. Watter wonderlike koor wat toevallig pas perfek met hierdie futuristiese progressiewe metal sound Op die ou end, moet 'n mens egter erken dat die line-up iets om oor opgewonde as dit was nie vir die liedjies wouldnt gewees, of moet ek sê konseptuele reis, hierdie album het om aan te bied. Die rooi draad skyn helderder as ooit tevore en maak Tobias Sammets poog om te skep metaal operas lyk soos iets roekeloos opgerol (wat hulle vir die rekord is nie). Die materiaal is uiteenlopend, maar op dieselfde tyd vasgenael saam met 'n volkome uitvoering en as dit nog 'n paar swaar dele, soos op die openingswedstryd Ouderdom van Shadows het vervat, sal dit 'n volle wyser gewees het as Ive ooit een gesien. Op die ou end sou ek sê 01011001 is selfs beter as die menslike vergelyking maak dit een van die beste konsep albums in die geskiedenis van metaal N Goeie Album, bestaan uit baie goeie dele - 89 01011001 is 'n baie goeie album. Dit het beslis 'n ruimte rock klank van sy krag metaal, wat Arjen Anthony Lucassen is bekend vir, maar dit is nie té Wink as gebeur met 'n paar ander pogings om die samesmelting. Die storie wat in die album plaasvind is 'n bietjie hartseer, en as julle dit vir die storie, daar is beslis genoeg om te volg in daardie terme. Aangesien dit 'n metaal opera, daar onvermydelik 'n groot rolverdeling en id sê dat Lucassen verkies die rolverdeling vir hierdie album baie goed. Die stemme is albei verwelkoming en toebehore, en hulle emote presies soos hulle veronderstel is om in terme van die storie. Daar is beslis hakies in hierdie album ook as ek wou om te sing uit meer as een keer, terwyl jy luister na dit. Die harmonisering van dele is baie goed gedoen, wat verwag kan word, en die gevolge wat op die stemme te doen 'n goeie werk toe te voeg tot die effek sonder om te klink onaangenaam. 'N goeie ding om daarop te let oor hierdie album sal die feit dat die kitaar-werk het 'n baie verskeidenheid wees. Daar is swaar groewe, 'n uitstekende skoon dele, en selfs akoestiese kitaar op stukke soos Web leuens, wat is 'n prettige klein stukkie oor die internet dating, 'n dialoog tussen PX (Phideaux Xavier) en Simone (Simone Simons). Die kitaar riffs op hierdie album is baie catchy en kan veroorsaak sommige swaar liggaam rockin (wees gewaarsku). Die kitare is versterk deur die klavier, wat soms uit te rek oor die top van die hele stuk te blink in hulle ewige heerlikheid. Jy kan nie 'n Arjen meesterstuk het sonder sleutelborde Die meeste van die tyd die sleutels klink 'n bietjie ruim, en die sci-fi klank werk net mooi met die album as 'n geheel. Sommige van die beste oomblikke is wanneer daar 'n ruim sleutelbord frase oor 'n swaar kitaar groef, soos in die vyfde uitwissing. Die tromme is ook 'n uitstekende en, terwyl hulle dit nie uitstaan, hulle beslis saam te bring die stuk as 'n geheel en bied 'n goeie agtergrond vir die belangrikste instrumente. Daar is ook oomblikke van fluit, viool en tjello, wat baie goed gebruik word in hul afdelings. Die tjello deel op die vyfde Uitwissing is baie goed gedoen, en 'n goeie voorsprong in die sleutelbord solo. Algehele, die album is baie goed. Die lirieke is goed geskryf, en het betrekking op 'n interessante storie vir die ondersteuners van die wetenskap fiksie. Die Kitaar werk en sleutelborde is uitstekend. Die produksie op die baskitaar dit toelaat om gehoor te word, en dit komplimenteer die album mooi. Die drom dele ordentlik geskryf, en hou 'n lekker groef. En die koor is ordentlike sowel. ID sê dat sy 'n mooi top-notch album, as ek moes 'n uitspraak te maak. Die enigste klagte is dat, as dit is 'n album gemaak van twee skyfies, dit het 'n neiging baie lang wees vir die luister in 'n vergadering, as dit was ongetwyfeld bedoel om na geluister. Die betekenis van die lewe is om die lewe betekenis gee. - 80 Dit was 'n donker, koue dag toe ek hoor dat Arjen Lucassens Ayreon projek sal eindig met sy 2008 (en op die oomblik, jongste) album. Na 7 albums van 'n paar van die beste, mees-ontvlugting induserende musiek id ooit gehoor het, my hart gesink by die vooruitsig van moontlike nooit enigiets van hierdie projek weer te hoor, en terwyl die man homself kripties het geskimp op die hervatting van die projek iewers in die nie - existent toekoms in 'n baie ander manier, ek het nog deur 'n bietjie van die vyf stadiums van die dood beweging, wat gelei het tot die uiteindelike aanvaarding stadium (hartseer, ek weet, maar Ayreon beteken / beteken baie vir my.), en dit was met daardie bedroevend kennis dat ek deelgeneem aan die finale hoofstuk van die gedoem, onsterflike Forever ras. Dit was nogal die gepaste afsluiting, Siek gee dit dat. Ek het geweet gaan in dat dit sou uiteindelik 'n donkerder en meer emosioneel as enige van Arjens vorige albums die lig van die swaarkry hed gely deur voor die samestelling daarvan, en nadat ek begin grawe in hierdie nuwe album so 'n voorgevoel werklik waar geword. In vergelyking met die vorige, meer lighartige albums soos in die kamp Electric en menslike vergelyking 01011001 beeld 'n baie somber en desperaat atmosfeer, 'n soort van hartseer in sy kunsmatigheid. Al die elemente wat gemaak Arjens vroeër werke teenwoordig (swaar kitaar riffs, space-age sintetiese, ou-skool Hammond-orrel gebruik, en natuurlike, orkestrale instrumentasie), maar hierdie keer rondom die sentrale skema is strenger en meer vaartbelyn (ek wouldnt verwerdig om die term eenvoudiger as Theres nie so iets so eenvoudig Ayreon musiek), beide in samestelling en prestasie. Lyk asof die musiek self is die neem van 'n bietjie van 'n agterste sitplek aan die menigte van sangers, maklik die grootste groep van samehangende talente vergader op een twee-CD album Ive gesien, wat gee hulle almal in hul uitbeelding van die Forever ras. dit is, dat mense wat maklik herkenbaar. Die grootste probleem wat ek het met so 'n groot rolverdeling is dat, vir wat sy werd, baie van die manlike sangers klink 'n bietjie te soortgelyk aan mekaar te weet vir seker whos sing, en die gebruik van simbole in plaas van werklike karakter name maak dit meer uitdagende soos, lees saam met die dialoog, jy gedwing om te kyk na die agterkant van die boek aan elke sanger onderskei (kan sien. whos die yin / yang simbool whos die weerligstraal), maar tog het hulle saamsmelt met die musikale telling net so moeiteloos soos voorheen, met die hou van Handi Kürsch, Daniel Gildenloew, Simone Simons en Anneke van Giersbergen skyn die helderste. Die storie lyk die sanger omvou 'n bietjie makliker hierdie keer met gebruik van tragiese, simpatieke karakters wat sleep op die hart snare meer gemaak as die sterre van vroeër opnames, waar hulle stories en verdrukkinge verander van lied tot lied, waar die sagter, meer omringende stukke deurspek met die donkerder, swaarder elemente om die immer-veranderende emosionele uitset ten toon te stel. Ongelukkig, vir so groot soos die album is (en met verloop van tyd, dit regtig groei op jou om die punt van verslavende), die gevoel isnt heeltemal so allesomvattend hierdie keer, maar nie vir sy gebrek aan probeer die folksy / metaal / elektroniese ding is nog steeds top, dis vir seker nie, maar die ekstra gebruik van synthesizers neem baie van die gehumaniseerd gevoel uit (ek dink dit was die bedoeling), wat die luisteraar 'n bietjie koud laat. 'N ongelukkige verhouding, maar nog steeds 'n waardige luister in eie reg, soos liedjies soos verbind die kolletjies, Pasgebore Race, die waarheid is in hier (en sy self-geringskattende humor) en die epiese digter die Sesde Uitwissing is goeie voorbeelde van wat probeer - en-ware Ayreon klink volmaak na jare van bloed, sweet en trane. Op die ou end 01011001 is nie 'n perfekte Ayreon album, maar dit is nog steeds 'n groot luister soos dit is. Meer van 'n grafskrif as 'n laaste hoofstuk, ons bid adieu om die inwoners van die planeet Y en al whove is gekoppel aan hulle lot deur die magiese genie van mnr Lucassen. Onthou Forever. Te veel om in te neem op 'n tyd - 65 Hoe Arjen Lucassen kry al hierdie mense om gas kom op sy projekte Doen weg vir nou die moontlikheid dat hy 'n paar geheime identiese tweeling wat in ware romantiese komedie film styl, chip in met liedjieskryf, reëling, vervaardiging, logistiek, en algemene schmoozing, Id sê hy is oor die algemeen 'n redelik besige MoFo. Youd moet wees om 'n sterbelaaide besetting soos hierdie te beveilig: Jorn Lande, Daniel Gildenlow van Pyn van Verlossing, Hansi Kürsch van Blind Guardian, Tom Englund van Evergrey, Ty Tabor van Konings X Simone Simons van Epica, Jonas Renkse van Katatonia , Michael Romeo uit Symphony X Tomas Bodin van The Flower Kings, Derek Sherinian (whos ewe in staat te lassoing 'n klomp van gas helde vir sy eie albums) en 'n klomp van die ander prominente dudes en dudettes. As jy nie weet ten minste 'n paar van die bogenoemde mense en bands, Im raai jy het gestruikel op hierdie webwerf deur 'n ongeluk. o om al hierdie mense te akkommodeer, youd natuurlik 'n ruimte nodig. Geen grap hierdie album horlosies in op meer as 1 uur en 40 minute. Jy weet wat 'n persoon in daardie tyd kon vermag Ek ook nie, Ive nooit regtig iets werd praat bereik. Maar dit is nog steeds 'n hel van 'n baie tyd Teen die tyd dat die Sesde Uitwissing kom rond, sy moeilik om nie te dink, Sesde Im redelik seker 'n hele klomp meer het uitgesterf gegaan sedert ek begin luister na hierdie. En Theres die grootste probleem. Dit aanval dwerge selfs Therions jongste poging, wat spog met 'n massiewe intimiderend speel lengte, en sy bykans onmoontlik om aandag te gee in die hele. Sê wat jy wil, Theres 'n groot gevoel oor luister na 'n album ent na die ander, en jy waarskynlik nie doen wat met hierdie een al wat dikwels. Dit nie die geval te help dat die kwaliteit vlak hou wisselende daar verskeie dele wat totale goud, as julle saamkom in 'n perfekte kombinasie van opera prag, eteriese harmonieë en-yster-vuis pomp metaal. Maar Theres ook 'n las van dinge wat meer in die rigting toevoeg leun, en jy kan sien liedjies word ongenadiglik gerek tot lengtes meer as 10 minute met nie veel dwingende bewyse dat hulle geregverdig sulke onmenslike behandeling. Rondom die tyd van Flight van die Migrator, Ayreon geneig om 'n bietjie meer pret en om die punt wees, nie te praat van 'n baie meer luidrugtig. Die Human Equation gekenmerk deur 'n verandering in 'n styl van liedjieskryf wat fokus op die koor. Daardie soort gewerk, want die gas sangers was daar opvallend gevarieerde en die kontras van hul onderskeie style was makliker om te vang. Hierdie nuwe een lyk 'n bietjie minder gefokus in vergelyking. En terwyl hulle temas was altyd stom (in die kamp Electric Sjoe), die rampant tegnofobia op mekaar hier is te veel. Die ergste oortreder is Verbind die kolletjies, wat probeer om 'n somber prentjie van 'n gemiddelde Joe wie se lewe draai om tegnologie te verf. Jy weet, Id dink enige huishouding waar die pa weet watter speletjies sy kinders speel, wat nog te sê hulle self speel, is baie naby aan 'n utopiese opset. Peeves opsy, Ill teësinnig erken dat dit 'n goeie album. Theres net te veel talent aan boord daarvoor te wees nie. Al die sangers het in onverwags voorbeeldige optredes en tensy jy 'n jare lange vooroordeel teen enige van hulle, behoort nie daar enigiets om te kla oor wees. Soos vir die liedjieskryf en instrumentasie, wanneer dit druk, sy heel moordenaar ongelukkig Theres genoeg tyd wanneer theyre óf draadtrek doelloos of gaan deur die bewegings, sodat geneig om afbreuk aan die algehele ervaring. Die hele album moet ten minste 'n paar draai van begin tot einde te eintlik begin waardeer die goeie dele en (ewe belangrik) uitzoeken watter dele jy dalk wil om te slaan deur die volgende keer. So, terwyl Arjen 'n bietjie meer as wat hy hierdie keer kon kou dalk afgebyt, youve got nog verwonder aan die ouens kake. Meesterstuk van 'n bevrore ark - 100 Vier jaar. Byna vier jaar verstryk het sedert die vrystelling van die 6de studio album van die grootste van al die musiek projekte onder leiding van Arjen A. Lucassen. Natuurlik, Im praat oor Ayreon en die vollengte album Die Menslike vergelyking. Nou, in Januarie 2008, die ondersteuners van hierdie fantastiese projek nou kan stop en wag vir 'n ander weergawe, omdat die 7 (en miskien een van die grootste van 2008) studio-album van Ayreon is uiteindelik hier, alles in orde te bring met die konsep van hierdie projek het aangebied sedert 1995. Voor die vrystelling van 01.011.001, al die Ayreon Wetenskaplik konsep was ontbreek baie belangrike sake van die storie (die skepping van die mens, die Forevers verhaal en, veral, die oorlog van 2084 en die baie begin van die laaste man alives reis). Wel, dit is uiteindelik verby. 01011001 is die laaste skakel wat voldoen aan alles wat ontbreek tot nou toe, sodat die volgende Ayreon album kan die storie behoorlik voortgaan (vanaf die geboorte van die nuwe Universal Migrator vertel in die laaste lied van Universal Migrator Pt II:. Vlug van die Migrator , en die bid en hoop van die Forevers vir hul lewens te herstel deur die nuwe Migrator). Nou, as 'n album alleen, 01011001 is waarskynlik die beste vrystelling van die eerste helfte van 2008 van almal. Die kompleks, eksperimentele, vol met 'n progressiewe elemente en die toevoeging van simfoniese metal elemente soos nog nooit tevore in enige Ayreon vorige vrystellings. As gevolg van sy totale lengte (dit sluit 15 liedjies wat langer as 100 minute, met 'n lengte gemiddeld van ongeveer 06:40 per liedjie) en die struktuur van die konsep, is dit verdeel in twee verskillende skyf: Y en die aarde, elke een insluitend die planeet waar sy eie deel van die storie ontwikkel. Tussen die twee albums, 'n totaal van 17 verskillende sangers is featured, verdeel in twee kategorieë: Forever en mans. In die Forever kategorie, kan ons vind: Anneke Van Giebsbergen, Jonas Renkse, Vloer Jansen, Magali Luyten, Jorn Lande, Tom Englund, Hansi Krsch, Bob Catley, Steve Lee en Daniel Gildenlw en, in die kategorie Mans, kan ons vind: Simone Simons, Ty Tabor, Wudstik, Liselotte Hegt, Marian Welman, Phideaux Xavier en Arjen Lucassen. Nou, as jy nog steeds dink dat Y en die aarde is net verskillende gevolg van hierdie redes, is jy heeltemal verkeerd Beide skyfies is heeltemal verskillend van mekaar. Siek probeer om jou te verduidelik hoekom hieronder. Die eerste CD Y, kan beskou word as die begin van die hele Ayreon storie. Die naam verwys na die planeet Y, 'n denkbeeldige planeet geleë in die Andromeda constelation en veronderstel is om die huis te wees vir die Forevers, intelligente wesens (net soos die mensdom, en dit gebeur omdat, verder aan die storie, is dit gesê dat die mensdom eintlik geskep deur die Forevers) wat nou probeer om die lewe te bly deur kunsmatige maniere omdat masjiene hul planeet en hul son vernietig en hulle gedwing om te lewe in die duisternis en verloor hul emosies. Hulle kla vir 'n onbepaalde tydperk in die skadu totdat hulle ontdek 'n manier om te oorleef in 'n ander planeet, deur die stuur van hul DNA om 'n verafgeleë sterrestelsel op 'n komeet die perfekte planeet vind terwyl hulle kyk na hulle in elke oomblik. As gevolg van die feit dat ongeveer 3 of 4 van die 8 liedjies van die CD is wat verband hou met die hartseer, die duisternis, herinneringe en 'n gebrek aan emosies van die Forevers, Y is ongelooflik melancholiese (in teenstelling met die geluk gevind in die ander skyfie), eteriese en, natuurlik, baie stadig. Hierdie elemente skep 'n baie delikate harmonie gebaseer op tragedie, verlies, hartseer, gierigheid en 'n bietjie arrogansie (hierdie laaste aspek wat spesiaal getoon in die liedjie Pasgebore Race). Dit kan 'n bietjie vreemd wees, maar hierdie keer hierdie negatiewe gevoelens is nie hoofsaaklik deur die snare (viole en tjello's net, want niemand altviole is verskyn op die album), maar is deur die synthetizers en klawerbord (miskien die liedjies wat die grootste sluit ingryping van snare in Y is Liquid ewigheid en Web leuens, om hierdie laaste een 'n spesiale geval, want dit die konsep van die album nie die geval te volg). Praat oor lengte, hoewel Y sluit die 2 (Age of Shadows), 4 (Liquid ewigheid) en 5 (onder die golwe) langste liedjies van die album, is dit ook die twee kortste (Ride die komeet en Web of Lies), wat lei tot in Y blywende vir 'n paar minute minder as die aarde. Nou, kan praat oor skyf twee, Aarde. Dit gaan voort die konsep wat vertel in Ride die komeet, met die ontdekking van die Forevers van 'n planeet perfekte na 'n nuwe ras te teel en weer lewe throght hulle. Dit planeet was die aarde, terug dan bewoon deur die dinosourusse. Die Forevers, sensing gevaar van dié reuse reptiele, het hulle gedood en geplaas hul sade op aarde, wat lei tot die geboorte van die mensdom. Volgende, volgens die storie, Forevers het mans en vroue emosies en gevoelens, maar uit vrees dat die mens evolusie verskuif veels te stadig, het hulle begin om manking meer kennis as wat hulle kan beheer, wat lei tot oorbevolking, massiewe besoedeling, kernbomme, globale verhitting en misbruik van vryheid en uitdrukking. Wil voorkom mensdom van hul uiteindelike vernietiging, begin die Forevers stuur hulle seine, maar alle pogings was nutteloos: niks gedoen kan word, en die mensdom vernietig tydens 'n kern Wêreldoorlog in 2084 (soos voorheen gesê op vlug van die Migrator Pt ek. : die Droom Sequencer), en dwing die oorlewendes te escpae na Mars: hulle het uiteindelik sterf voordat Theres net een man in die lewe en die wete hy gewoond te oorleef, die Forevers stuur hom hul laaste hoop in die vorm van die juweel genoem die Dream Sequencer, nie voor pleit om die Universele Migrator om hul lewens te herstel. Anders Y, Aarde sluit meer lewendige liedjies, vinniger tempo en helderder atmosfeer, gee die gevoel van word omring deur die lewe elke keer. Die duidelik meer aggressief as die ander skyf, insluitend die mees aggressiewe lied van die hele album (Die Sesde Uitwissing) dat selfs sluit die dood grunts ( 'n element baie skaars om te vind in Ayreons musiek). Hierdie keer het die atmosfeer is nie so belangrik soos voorheen, die verlies van die leierskap van die liedjies en gee dit aan die kitare, klavier en strykers, wat meer algemeen gebruik word hierdie tyd. Nou, as ons praat oor die lengte, hoewel aarde net sluit sewe liedjies (Y sluit 8), sy 'n bietjie langer, want dit sluit die 1ste (Die Sesde Uitwissing) en die 3 (Die vyfde Uitwissing) langste liedjies van die hele album, en ses van die sewe liedjies is langer as 5 minute. hoop. hoop.
No comments:
Post a Comment